zendayastyle

Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Var jag har tagit vägen

Av zendayastyle - 9 april 2013 20:38

Hej igen!

Ni kanske undrar var jag har hållit hus och varför jag inte uppdaterar.

Jo, just nu, som jag har nämnt i andra inlägg, plågar min skola mig... Tycker jag iaf...

Plugg&plugg&plugg hela tiden. Nationella proven all day long.

På dessa månader har jag hunnit fylla 13 (ja, jag är dubbelnolla), åkt skidor, vunnit en fotbollscup & mycket mer!

Haft både kul & tråkigt.

I slutet av påsklovet blir jag sjuk & är fortfarande lite krasslig.

Men men... Nu blir det lite om Zendaya.

Har någon av er kollat på dwts? Alltså "Dancing with the stars", det är ungefär som Amerikas Let's dance ;)

Zendaya är den yngsta personen som någonsin har deltagit. Hon är ju bara 16 år. Men hon är ändå en av de allra bästa & är redan segertippad.

Programmet har kommit till det 3:dje avsnittet och Zendaya & hennes partner Val har gjort tre FANTASTISKA danser! GRYMT BRA Z&V!

Jag kan tyvärr inte lägga in några videoklipp för jag bloggar från mobilen (har ej appen). Men det är bara att söka på typ "Dancing with the stars Zendaya week 1/2/3" på youtube!:) Kommer antagligen lägga in videoklipp när jag har min dator (blir nog imorgon), men om ni inte orkar vänta är det bara att söka själv. :)

Men ha en bra kväll så hörs vi!

XOXO Zendayastyle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zendayastyle - 4 februari 2013 20:18


Yes... Som sagt så har jag nationella proven i svenska imorgon och det är jag inte speciellt taggad för.    Har inte haft tid att blogga då jag har tränat för fulla muggar och på samma gång varit sjuk.     Kanske tänkte göra en nageltutorial sn...

Av zendayastyle - 19 januari 2013 11:19

Hej! Nu har jag vaknat & gjort iordning mig. Idag kommer jag inte ha tid att blogga för jag ska på fest!:)  Men iaf så tänkte jag att jag kunde skriva ett kort nu!   I detta inlägg ska jag spamma med videos från Z's YT-kanal. Kanalen heter "h...

Av zendayastyle - 18 januari 2013 19:45


Hej igen! Har precis bytt header och är sjukt nöjd!:) Fick den av en läsare som är grymt snäll. Tack igen Helena, uppskattar det verkligen!♥ Besök hennes blogg!! www.becauseimagirl.blogg.se         När ni har läst bloggen ka...

Av zendayastyle - 18 januari 2013 16:33

Hej! Det är några som har frågat hur man får en video (från YT) till inlägget! Och det är vad jag tänker visa nu :)   I menyn där man kan välja teckensnitt o.s.v. finns det en knapp som ser ut såhär  -->           Trycker du på den borde d...

Av zendayastyle - 11 januari 2013 15:13

Hej! Jag lovade ju att det skulle komma några "Dress like..." idag & här kommer de första!:)     Inget av dessa plagg är de riktiga!   Linne 1: H&M 49,50kr      www.hm.com/se Linne 2 (blommiga): Forever21 ca 133,27 ;)  www.forever21.co...

Presentation


Hello! Jag är en glad tjej som ÄLSKAR Zendaya Coleman :) På den här bloggen kommer jag självklart bara skriva om Z, t.ex. hur du kan klä dig som henne både i SIU & IRL!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Not from Sweden? TRANSLATE!:)

Omröstning

Vad ska nästa inlägg handla om?
 Shake it up
 Swag it out - tour
 Dress like Zendaya
 Fakta om Z
 Z's musik
 Z's Filmer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Maila mig angående bloggen på Zendayastyle@hotmail.com  


Ovido - Quiz & Flashcards