zendayastyle

Alla inlägg under februari 2013

Av zendayastyle - 4 februari 2013 20:18

Yes... Som sagt så har jag nationella proven i svenska imorgon och det är jag inte speciellt taggad för.   

Har inte haft tid att blogga då jag har tränat för fulla muggar och på samma gång varit sjuk.  


Kanske tänkte göra en nageltutorial snart...

Zendaya har ju supersnygga naglar!!:)

Men vi får se..:) Det blir nog en video isf.


Kommentera gärna om ni vill det! Tänker inte göra det i onödan ;)


 


XOXO

 

Presentation


Hello! Jag är en glad tjej som ÄLSKAR Zendaya Coleman :) På den här bloggen kommer jag självklart bara skriva om Z, t.ex. hur du kan klä dig som henne både i SIU & IRL!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Not from Sweden? TRANSLATE!:)

Omröstning

Vad ska nästa inlägg handla om?
 Shake it up
 Swag it out - tour
 Dress like Zendaya
 Fakta om Z
 Z's musik
 Z's Filmer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Maila mig angående bloggen på Zendayastyle@hotmail.com  


Ovido - Quiz & Flashcards