zendayastyle

Alla inlägg under december 2012

Av zendayastyle - 12 december 2012 20:40

Sorry för dålig uppdatering idag. Har laddat ner appen till mobilen så jag kan blogga därifrån men har inte haft tid.

Just nu är det bara PLUGG, PLUGG & ännu mer PLUGG. Det sliter ut på en.

Men jag lovar att försöka skriva minst 1 inlägg om dagen. Sedan är det ju inte mitt liv jag ska blogga om utan Zendayas!♥


Ni har väl besökt Zendayas hemsida? Om inte, GÖR DET!


www.zendaya.com 

 

 

 

Och om ni inte har gått in på Zendayas twitter... Gör det nu också & följ henne!

 

 

 

Det blev ett kort inlägg idag (igen) men som sagt är utmattad. Kommer nog en "Dress like..." i helgen (eller på fredag) så håll ut!♥

 

Kram kram   



Av zendayastyle - 11 december 2012 20:26

Tyckte förra inlägget var lite för kort och tråkigt så jag satte mig och helt enkelt skrev ett till!:)

 


DR MARTENS!

 

 

Dessa skor är ju sjukt coola! Har själv ett par rosa och älskar dom!

Vill man inte ha ett par färgglada kan man ju köpa ett par svarta som är jättesnygga dom också!

 

     

Dessa har jag! 

 

 


Coola svarta!

 

  

Dessa har Zendaya/Rocky på sig i Shake it up! Har försökt hitta dom på nätet men det verkar som om dom är slutsålda :( Men dom är jättesnygga!

 

 

Skorna i SIU!!

 

Var kan man köpa skorna?: Sök på "Dr Martens" på google så kommer det upp en massa förslag. Du kan både köpa skorna från något annat land som t.ex USA men det finns även här i sverige! Gå in på www.drmartens.com!

 

Nu ska jag gå & lägga mig. Ganska tidigt men, har pluggat & är jättetrött! Kram Kram   

Av zendayastyle - 11 december 2012 20:05

 


   Så himla söt redan från början! Hon är ju jättelik från första bilden till sista! Kolla t.ex på dom sista två                         bilderna... Exakt samma léende & utstrålning!


   Så här har vi ett bevis på att Zendaya har varit en riktig sötnöt hela sitt liv!;)♥

KRAM KRAM ♥


Förresten... Tack för alla fina kommentarer ♥

Av zendayastyle - 10 december 2012 18:16

Sådär...Nu börjar jag bli nöjd med bloggens utséende. Headern är lite suddig, men så länge som jag satt & fixade med den igårkväll så är jag nöjd.

Nu saknas det bara läsare..! Om du även bara råkade klicka in här kan du väl ge bloggen en chans? Du kanske inte själv vet vem Z är, men du kanske har en polare som bara ÄLSKAR Z!?

Iallafall...

Här kommer min absoluta favoritlåt med Z!:)


 


Inte bara Zendaya som är med utan även Bella (Thorne) :)

Hope u like it!

 

Kram Kram   

Av zendayastyle - 9 december 2012 21:27

Hej & välkomna till min blogg!:)

Innan jag börjar blogga på riktigt tänkte jag förklara lite ord som jag kan använda.


JKMSZ = Jag-Klär-Mig-Som-Zendaya. (Alltså om någon läsare har t.ex något plagg som Z har haft på ett event eller på SIU så kan man skicka in en bild på det! Det kan självklart vara något som LIKNAR orginalet.)

 

SIU = Shake It Up. (Disney Channel-serien som Zendaya spelar Raquel "Rocky" Blue i.)

 

Z, Z-Swag, Zen = Zendaya såklart! (Ibland orkar man inte skriva hela namnet ;) )

 

Det var dom jag kom på nu, men jag kommer fylla på så småningom. :)


KRAM KRAM

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello! Jag är en glad tjej som ÄLSKAR Zendaya Coleman :) På den här bloggen kommer jag självklart bara skriva om Z, t.ex. hur du kan klä dig som henne både i SIU & IRL!:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Not from Sweden? TRANSLATE!:)

Omröstning

Vad ska nästa inlägg handla om?
 Shake it up
 Swag it out - tour
 Dress like Zendaya
 Fakta om Z
 Z's musik
 Z's Filmer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Maila mig angående bloggen på Zendayastyle@hotmail.com  


Ovido - Quiz & Flashcards